0 objekt

Köpvillkor

Vanliga frågor


1. F: Hur lägger jag en order?

A: Du kan lägga order från vår hemsida på det snabbaste och säkraste sättet. Kortinnehavarna behöver erbjuda kontaktuppgifter på premissen så att vi får ditt namn, adress, stad, stat eller provins, postnummer, land, telefon och e-post samt ekonomisk information och beställningsinformation. Denna information samlas in och används för att behandla transaktionen och för intern redovisning och andra förfaranden. Och systemet skickar ett orderbekräftelsemail för att bekräfta all information korrekt för varje order.


2. Fråga: Måste jag betala moms?

A: Nej, det finns ingen moms på vår sida.


3. Fråga: Är det säkert att köpa på vår webbutik?

A: Alla onlinebetalningar är säkra och säkrade. Vi har skapat en säker transaktionsmiljö. Det beställningssystem vi använde är branschstandard för krypteringsteknik - för att skydda din privata information registrerad på vår webbplats. Krypteringssystemet ger dig trygghet och trygghet när din webbläsare och det lokala nätverket stöder användningen av krypterade dataöverföringar.


4. F: Vad kan jag göra om jag inte kan ordna en beställning online?

Sv: Om du stöter på det här problemet, försök så här: Först, ta bort cookies, starta om webbläsaren, stäng av brandvägg och försök igen. För det andra, om problemet kvarstår, ändra en annan dator eller en annan webbläsare, till exempel Firefox, och försök sedan. Eller du kan försöka logga in efter flera timmar. Om de ovanstående stegen inte fungerar kan du kontakta oss.


5. F: Hur kan jag göra en avkastning eller utbyte?

A: Ja, om du inte är nöjd med ditt köp kan du kontakta oss för utbyte eller retur. Vår returpolicy är inom de första 2 veckorna efter att du har fått produkten. Produkten får inte bäras eller skadas. Om du av någon anledning inte är nöjd med föremålet, men felet inte orsakas av oss, borde du betala fraktkostnaden och bankavgifterna för byte av varor. Om du begär återbetalning kommer vi att dra av fraktavgiften från ditt konto. Men om det faktiska beviset på att felet orsakades av oss skulle vi ta ett helt ansvar och inte ta ut någon extra avgift.


6. F: Hur kan jag spåra min beställning?

A: Vanligtvis skickar vi objektet och ger dig ett spårningsnummer inom 24 - 48 timmar efter det att ordern lyckats. Vi skickar e-postadressen till spårningsnummer och spårningswebbplats till dig (så se till att e-postmeddelandet du tillhandahåller är effektivt). Observera att operatörens webbplats kanske inte uppdaterar poster och paketstatus i tid. Och om du inte får ditt paket om 15 arbetsdagar, vänligen kontakta kundservice för hjälp.


7. F: Vi fick vårt spårningsnummer för två dagar sedan, men vår order visas inte i dhl eller ems tracking system?

S: Ibland är det några dagar försenad om sändningen är säkerhetskopierad på grund av stor efterfrågan innan varor uppträder i systemet. Eller spårningssystem kan försenas på grund av vissa faktorer i DHL eller EMS-spårningssystemet.


8. F: accepterar du internationella order?

A: Ja, vi är professionella för att bearbeta internationellt affärer och har stor erfarenhet av att göra detta. Hittills accepterar vi order från de flesta länder i världen, som Australien, Belgien, Kanada, Danmark, Finland, Frankrike, Tyskland, Grönland, Japan, Korea, Luxemburg, Malaysia, Nya Zeeland, Norge, Portugal, Spanien, Sverige , Schweiz, Taiwan, Storbritannien och USA direkt via vår hemsida. Om du inte är säker på fraktdestinationerna, vänligen kontakta oss och vi kommer att svara dig i rätt tid.


9. Fråga: Kan jag ändra min beställning när mitt kreditkort debiteras?

A: Observera att när en order har placerats och bearbetats är det svårt att ändra och annullera. Om du vill ändra din beställning, vänligen kontakta oss. Vi ska göra vårt bästa för att tillgodose din situation. Men när din order har skickats kan beställningen inte ändras eller annulleras.


10. Fråga: Vad är fraktalternativ och leveranstid?

A: Alla beställningar är Fördjupade frakt, EMS, DHL är de viktigaste metoderna för leverans, men andra är också tillgängliga bara enligt dina destinationer, som TNT, UPS och andra. Uppskattningstiden är normalt 5-15 dagar.


11. Fråga: Hur lång tid tar det att behandla utbytet eller återbetalningen?

A: Total tid består av två delar. Den första delen är bearbetningstiden. Det här är tiden från när din begäran om utbyte eller återbetalning, plus vår bearbetningsförfarande. Den andra delen är den faktiska leveranstiden. Det här är den tid det tar för paketet att bytas och redeliveras till dig. Det tar vanligtvis 5-15 dagar. För återbetalning tar det cirka 2-3 dagar för kreditkortsföretag att bearbeta återbetalningen. Du kan kontrollera ditt kreditkorts konto på 15-60 dagar senare. Det beror huvudsakligen på överföringshastigheten mellan olika banker i olika länder. Kontakta gärna oss om du inte tar emot det efter 60 dagar!


12. Fråga: Ska jag betala extra avgift för utbyte eller återbetalning?

A: Det beror på. Om du av någon anledning inte är nöjd med föremålet, men felet är inte orsakat av oss, borde du betala fraktavgiften och omlastningsavgiften för varuutbyte. Om du begär om återbetalning, återbetalas den ursprungliga frakten inte. Men om det faktiska beviset på att felet orsakades av oss skulle vi ta ett helt ansvar och inte ta ut någon extra avgift.


13. Fråga: Vad ska jag göra om min order aldrig anlände?

A: Om din beställning visar ditt paket har skickats och du inte tar emot det på 2 veckor. Vänligen kontakta kundservice för hjälp.


14. Fråga: Kan jag ändra eller avbryta min order när order har lagts?

A: Om du vill avbryta eller byta ordning, vänligen kontakta vår kundtjänst inom 24 timmar. Men kunden kommer att debiteras 10% avgifter. Vi kan inte heller acceptera avbokningen när vi redan har skickat objekten. Du måste också byta en felaktig order inom 24 timmar innan den skickades, så att vi kan avbryta den felaktiga ordern så att du kan ställa in en ny korrekt order.


15. F: Gör du tillbaka order?

A: Vi gör inte tillbaka order. Varorna om du beställde är slutsålda så kommer vi att kontakta dig så snart som möjligt för att fråga en ersättningsartikel. Beställningsbeställningarna kan annulleras om inte en ersättningsartikel begärs.


16. Q: Jag har aldrig fått min order, vad ska jag göra nu?

A: Vänligen kontakta vår kundservice första gången om din beställning är över det beräknade leveransdatumet. Du kan också kontrollera spårningsinformationen på online-posten, om den har levererats, var god kontrollera med din familjemedlem eller grannar. Du bör också vara uppmärksam på din brevlåda eftersom posttjänsten kan lämna ett meddelande till dig från ditt lokala postkontor. Om vi ​​avgör att din leverans ligger utanför vår beräknade leveranstid, börjar vi spåra med fraktföretaget för att hitta det. Vänligen tillåta upp till 20 arbetsdagar för spåret ska fyllas i när du varnar oss om problemet. Om paketet kan placeras kommer det att levereras till dig. Om avsändaren inte kan hitta den ursprungliga försändelsen, skickar vi antingen en ersättning eller utfärdar en återbetalning. Så snart spåret är färdigt skickar vi dig ett meddelande via e-post. Vi är inte ansvariga för paketet om det finns fel på fraktinformation.


17. Fråga: Varför kan jag inte se återbetalningen på mitt konto?

A: Så snart din förfrågan är godkänd, kommer vi att behandla ditt bidrag och automatiskt ansöka om kredit på ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod inom 7 dagar. Kontrollera först ditt konto först då. Observera att det kan ta ytterligare 15-60 arbetsdagar beroende på ditt kreditkortsföretag efter att din kredit har ansökts om att den ska skickas till ditt konto. Men om den exakta tiden för återbetalningen till ditt konto, ring ditt kreditkortsföretag.


18. F: Jag skickade ett e-postmeddelande till dig för 3 dagar sedan, hur har jag inget svar?

Svar: Vi försöker svara på e-post inom 24 timmar. Om du inte har fått ett svar från oss kan ditt e-postmeddelande inte ha tagits emot eller blockerat e-postmeddelandena från oss, för att inte slösa bort din tid, var vänlig och lägg till vår e-post till din lista när du har beställt. Vi mottar många kunder e-post varje dag och försöker svara på dem alla, men ibland kan ditt e-postmeddelande fångas av misstag genom vår SPAM-blockering. Vänligen maila oss igen om du inte har fått ett svar inom 1 dag, med undantag för helgerna tillåter 2 dagar.


19. F: Är dina föremål alla äkta?

A: Alla produkter från vår webbplats tillhandahålls av en officiell samarbetsfabrik, skillnaden är att vår pandora inte har identitetsnummer som den officiella butiken kunde ge och vi kunde bara erbjuda hongkong faktura.br />

20. Fråga: Finns det någon chans att jag kan kontakta ditt företag via telefon?

A: Vi är mycket ledsna att vi inte tjänar dig via telefon nu. Vår kundservice tjänar alla kunder via e-post på arbetsdagar. Vänligen kontakta oss om du inte är helt klar över vanliga frågor, maila vår kundtjänst. Tack för ditt besök, support och beställning och njut av din shopping på vår webbutik, tack!